Prosjektendringer
Av og til kan det skje ting som gjør at det blir nødvendig med endringer i et prosjekt. Da er det viktig at endringene meldes til RFF Oslo så fort som mulig.
Når et prosjekt får tildelt midler fra RFF Oslo, er det prosjektet slik det er beskrevet i søknaden, med eventuelle avtalte endringer som har fått finansiering. Tildelingen forutsetter at prosjektet blir gjennomført slik det er godkjent.
Hvis det underveis i prosjektet blir behov for å gjøre endringer i forhold til det som er godkjent i tilsagn eller kontrakt, skal dette avtales med sekretariatet.
Dette gjelder for eksempel:
- Skifte av administrativt ansvarlig
- Skifte av prosjektleder
- Skifte av prosjektpartner
- Endringer i prosjektbeskrivelsen
- Vesentlige avvik fra aktiviteter, milepæler, organisering
- Budsjettendringer på mer enn 5% eller kr 10 000 på en linje i regnskapet (sett i forhold til budsjett)
- Forsinkelser ut over 1 måned
Søknad om prosjektendring sendes på e-post til sekretariatet for RFF Oslo.
Husk å oppgi prosjektnummer når du søker om prosjektendring.
Meldinger ved utskriftstidspunkt 22. februar 2025, kl. 06.43 CET